Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











15/07/2014

Vorige week donderdag. Ik voelde me net Kim Holland Junior.

Het worteltje en ik voerde een nogal pikant gesprek via app. Tegelijkertijd, ook op app, had ik ook een stoutig gesprek met een ander. Niet zoals met Het worteltje, maar toch. Behalve op WhatsApp was het ook druk op Snapchat. Als je begrijpt wat ik bedoel.. Het leek wel spitsuur!

App gesprek met Het beste vriendje:
'Had ik al gezegd dat ik Het worteltje live in actie heb gezien?'
'Waaat? Nee! Vertel bitch.'
'En ook die van die ander?'
'Ooh you dirty little hore! Nee hoor poepie, lekker stout doen.'
'Zal ik in de business gaan.. Een betaalde chat beginnen ofzo? Haha.'
'Dat lijkt me een héél goed plan!'

Zonder gekkigheid, het was echt een beetje té veel van het goede. Maar wel heel leuk. Love me some men. En een beetje dirty talk.

dinsdag 15 juli 2014

Een reactie posten