Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











14/07/2014

Ja mensen, ik leef nog. Ik heb alleen mijn liefde voor anoniem schrijven moeten hervinden. Korte update: De man en ik zijn niet meer samen (zal ik hem dan vanaf nu maar De ex-man noemen?), maar dat heeft het leven niet saaier gemaakt. In tegendeel zelfs!

Mannen. Altijd al een fijn onderdeel in mijn leven geweest, maarja als je een vriend hebt.. Tot er toch wel een héél leuk exemplaar mijn pad kruiste. Lang verhaal kort: ik werd verliefd. Het hele verhaal zal ik vast nog een keer vertellen, maar De man heeft vanaf dag één alles geweten! Nu, meer dan een half jaar later, kloot ik nog steeds met Het worteltje. Zo noem ik die ander maar. Hij lijkt soms namelijk op een wortel. Zonnebank, als je begrijpt wat ik bedoel.

Houd je vast voor héél wat 'De kleine feminist en de mannen'-verhalen. Oh, ik ben er dolletjes op!

maandag 14 juli 2014

Een reactie posten