Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











27/07/2012

Ik ben géén racist. Laten we dat even voorop stellen. Sommige mensen denken wel eens dat ik tegen moslims ben maar dat ik helemaal niet waar. Ik ben tégén niemand namelijk. Mijn beste vriendintje op school is moslima en draagt een hoofddoek. Je moet elkaar respecteren, dat is mijn mening.

Ik zeg goede en slechte dingen over verschillende mensen maar ik generaliseer niet. Dat doe ik nooit. Niet iedereen is hetzelfde namelijk. Ik vraag soms wél eens hard op af hoe mensen binnen sommige geloven en culturen denken.

Waarom geloofde joodse mensen nog in god tijdens de tweede wereld oorlog? Waarom houden moslim mensen ramadan? Waarom worden drugsbendes in Zuid-Amerika min of meer voor lief genomen? En ga zo maar door.

Ik ben nieuwsgierig maar geen racist.

vrijdag 27 juli 2012

Een reactie posten