Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











26/07/2012

De wereld is gek aan het worden. We vermoorden elkaar maar, we verkrachten, plegen terroristisch aanslagen en weet ik wel allemaal niet. Maar weet je wat me nou echt schokt?

Ik hoorde afgelopen week dat vrouwen bij de Nederlandse politieke partij SGP zich niet als kandidaat mogen aanstellen. Wat is dit? (Ja, de feminist in mij komt op dit moment naar boven!) Ik dacht dat Nederland altijd zo'n geweldige democratisch perfect land was. Dus niet. Dood en verderf, daar sta ik niet meer van te kijken maar dit? Daar schrik ik wel degelijk van.

Wat vind jij daar nou van? Er zijn plannen dit probleem op te lossen maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Dat dát kan in Nederland! Ik ben teleurgesteld.

donderdag 26 juli 2012

One response to 26/07/2012

  1. Anoniem says:

    Kom op we leven in Nederland dit is discriminatie

    Cherry

Een reactie posten