Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











23/07/2012

Ik krijg een telefoontje van meneer X, terwijl ik op mijn stage zit en ik moet hem door verbinden naar Vic.

'Ja.' Vic neemt op.
'Vic, ik heb meneer X voor je aan de telefoon over dossier Y.'
'Ja.' Ja, wat?
'Wil je hem nou?'
'Ja.'

Je kan dus wel raden, Vic was niet zo spraakzaam. Halleluja, na een maand was ik daar wel klaar mee.

Ik kreeg een telefoontje van mevrouw X, op mijn stage en weer voor Vic.

'Ja.' Vic neemt op.
'Vic, ik heb mevrouw X voor je aan de telefoon over dossier Y. Komt ze!'

Opgehangen. Zo doen we dat. Geen ondefineerbare ja's meer. En als hij de cliƫnt niet aan de telefoon wilde omdat hij het druk had? Jammer dan. Zelf verpest. Kort sluiten die handel.

maandag 23 juli 2012

Een reactie posten