Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











22/07/2012

'Hé, weet je wat ik zag op de Gay.nl app?' W'appte Het beste vriendje mij.
'Nou?'
'Sla de foto even op en bekijk hem maar.' Hij stuurde een foto die ik opsloeg en opende.
'WAT? Maar dat is toch X? Is hij homo?' Ik was verbaasd, iemand die wij allebei kennen staat daar met foto, naam en toenaam vermeld als homoseksueel.
'Ja, ik weet het!'
'Hij heeft toch al jaren dezelfde vriendin?'
'Ja, dat dacht ik dus ook!'
'Eén ding is zeker, het verklaard zijn perfecte kledingstijl, haha!'

Mensen blijven je verbazen met hoe ze werkelijk zijn. Maar dat is goed. Het is mooi om jezelf te zijn. Schaam je niet, laat het iedereen zien.

zondag 22 juli 2012

Een reactie posten