Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











21/07/2012

Een paar weken geleden ging ik eten met een vriend en twee vriendinnen. We zaten in dat restaurant, aten onze pasta's en pizza's en ik voelde me net Carrie uit SATC.

We hadden het met onze seksverslaafde vriendin over haar langverwachte reis naar haar thuisland waar haar vriend met smart op haar wacht. We hadden het over de vriend van de andere vriendin die zou gaan afstuderen en de man in ons gezelschap was tot over zijn oren verliefd op een meisje met wie hij full-time zat te w'appen.

'Hoe ga je dat doen? Spring je meteen vanaf het vliegveld bij je vriend in de auto om hem even helemaal plat te .. jeweetwellen?'

'Ga je nog naar Magic Mike? Eigenlijk moeten wij (meiden) met z'n drieën gaan!'
'Ja Matthew is zó ongelofelijk hot!' Wist seksverslaafde vriendin met kreun uit de kramen.

'Hé, heb jij eigenlijk al wat gedaan? Of zijn we nog steeds heilige maagd Maria?' Seksverslaafde vriendin tegen de man in ons midden.

Het was dat we in Den Haag zaten in plaats van New York City maar anders had ik gezworen dat we Carrie, Samantha, Miranda en Charlotte waren!

zaterdag 21 juli 2012

Een reactie posten