Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











04/04/2012

Ik had even een break nodig. Het fenomeen "niet lekker in je vel zitten" overviel me een beetje dit weekend. Maar. De ontspanning heeft me goed gedaan en hier ben ik dan. Alive. And. Kickin'.

Vandaag krijg ik mijn eerste rijles. En. Ik schijt eerlijk waar in mijn broek. Gisteren had ik het er nog over met De man.
'Morgen de eerste rijles toch?'
'Praat me er niet van. Ik schijt zeven kleuren in mijn broek!'
Hij begint te grinniken.
'Ik moet je nog wat vertellen schat. Ik schijt ook in mijn broek.'
'Waarom? Denk je dat ik zo ga falen dan?'
'Nee, ik heb volgende week mijn eerste motorrijles!'

Fijn. Mannen. Ze vertellen je ook nóóit wat. Dus ja. En om heel eerlijk te zijn.. ik schijt nu twee keer zo hard in mijn broek. Wat heb ik toch een "gevaarlijke" man aan de haak geslagen. Alleen nog een lange baard en wat meer tattoo's!

woensdag 4 april 2012

Een reactie posten