Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











30/03/2012

Gister was er weer een akkefietje met hem. Weet je nog, die uit dit stukje? Het was weer zover. Alibaba moest even showen hoe mannelijk hij wel niet is.

Uge uge. Maar oké. Een jongen uit mijn klas deed dus het raam dicht. Ali schreeuwde dat het raam open moest blijven. Toen de jongen uit mijn klas weer wat terug zei begon hij Ali hem helemaal aan te vallen. -ik rol nu met mijn ogen-. Hij begon steekbewegingen te maken maar alles had ik te laat door. Anders was ik er even bovenop gesprongen.

Mijn moeder en De man vinden het maar drie keer helemaal niets. Mijn moeder zegt dat ze geen buikpijn wil als ik alleen over straat loop. De man daarintegen. Die zegt alleen dat hij het niet fijn vind maar dat hij weet dat ik zo ben.

Ik zeg wat ik doe, ik doe wat ik zeg. Ik ben wie ik ben en zo ben ik.

vrijdag 30 maart 2012

Een reactie posten