Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











29/03/2012

Laat ik eens uit de school klappen. Gewoon. Ik heb daar nu echt behoefte aan. Namelijk. Mijn opa heeft meer dan een kwart eeuw met een ander wijf geneukt.

Dus. Je bent in één keer wakker he? Een korte inleiding: mijn opa en oma zijn nog steeds getrouwd, mijn oma heeft vijfentwintig jaar geweten dat hij een "minares" had en ze vond het goed. De laatste vijf jaar wonen zij nu met z'n tweeën samen. En dat is goed.

Face it. Ze deed het natuurlijk niet omdat mijn opa zo'n lekker ding was. En ook dat intresseert me geen eene hol! Maar alleen een beetje jammer dat nu de rest van haar familie denkt dat ze ook wel gebakken zitten. Face it. Niet dus.

Ik moet wel toegeven. Het brengt een extra dimensie. In ieders leven hoor. Een beetje spanning en je hebt tenminste lekker wat te lullen. Ik kan je toevertrouwen. Goede tijden, Slechte tijden is er niets bij.

donderdag 29 maart 2012

Een reactie posten