Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











28/03/2012

Gister kwam het op school weer over de FP. De Feministen Partij. En weer werd mij op mijn hart gedrukt dat het echt wat voor mij is.

Ik bekende aan mijn beste vriendinnetje uit de klas dat ik het ook wel wat voor mij vond maar dat ik een voorgevoel had.
'Toen ik een klein kind was had ik altijd het gevoel dat ik nooit normaal dood zou gaan maar dat ik zal worden omgelegt.' vertelde ik haar.

Maar ik ben niet bang. Want. Zo zit ik niet in elkaar. Nu is het een droom. Misschien zelfs een beetje een wens maar hé. Ik ben nog jong. Ik wil nog zoveel in het leven. Maar daaronder valt ook dit. Een derde (internationale) feministengolf klinkt goed. Who's in?

woensdag 28 maart 2012

Een reactie posten