Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











27/03/2012

Vorig schooljaar kwam er opeens in april een nieuw meisje bij ons in de klas. Gisteren begonnen we over een droom die ik had gehad. Jawel, ik was zwanger.

Dus op het één of andere moment kwam het weer over dat meisje. Dat ze maar twee weken was geweest omdat ze er achter kwam dat ze zwanger was. En toen kwamen we op het punt van "ongelukjes".

'Ja, maar het kan toch een ongelukje zijn geweest.'
'Nou nee hoor. Ongelukjes hoeven helemaal niet te gebeuren.'
'Het kan toch altijd gebeuren.'
'Ik vind het niet zo slim als je dat "ongelukje" laat gebeuren hoor, weet je hoeveel er op de wereld is om het te verhelpen?'

En zo ging het nog even verder. Maar. Let op. Klapper op de vuurpijl! Om nog niet eens negen uur 's ochtends.

'Sorry hoor, maar dan zijn je hersenen er gewoon uitgeneukt!'

Dus. Maar het was meer op humoristische toon. Hoor. Goedemorgen Nederland.

dinsdag 27 maart 2012

Een reactie posten