Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











26/03/2012

Breivik. Wie kent hem niet? Één van de meest geniale moordenaars van de laatste jaren. En dan bedoel ik geniaal in het uitstippelen van zijn plan.

Maar. Dat is slechts een link met waar ik over wil schrijven. Vandaag. En dat is, Wilders. Wilders wil graag shockeren. Daar houdt ik wel van. Ik shockeer ook graag. Maar je kan doordraven. Zoals hij dus heeft gedaan. Voorbeeld? Het Polen-meldpunt. Hij had het iets genuanceerder kunnen doen. Een Oost-europeanen-meldpunt. Dat klinkt al een stuk minder discriminerend. Althans. Dat vind ik.

Ik snap het zoiezo al niet helemaal. Zijn eigen vriendin is toch Pools? Misvatting! Maar ze is wel hongaars. O. Dus vandaar geen algemeen Oost-europeanen-meldpunt. Maar dat shockeren, dat is wel een pluspunt aan hem.

Zijn grooste minpunt, als het mij vraagt, is de rechtstreekse discriminatie tegen moslims. Dus. Tegen alle moslims. En. Om even terug te koppelen. Breivik heeft Wilders' naam genoemd tijdens verhoren. Is dat dan wat hij wil? Dat straks de "hele wereld" hem uitkotst.

Nogmaals. Shockeren is leuk maar je kan ook té ver gaan.

maandag 26 maart 2012

Een reactie posten