Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











22/03/2012

Het idee ontstond eigenlijk aan de keukentafel. Het eten was net naar binnengeschoven.

'Wat denken jullie ervan? Ik ga een politieke partij beginnen.' Opeen was ik heel standvast. Ik wist het gewoon.
'Goed idee. Echt wat voor jou schat.' De man, heel droog maar wel gemeend. Fijn dat hij achter me staat.
'Ik noem het.. De Feministen Partij!' Enthousiasme.

In de klas heb ik het ook al geintroduceerd. En. Er staan al twee meiden achter me. De één is van origin Arubaans en die wil na de studie terug naar huis. Wereldverspreiding. Noem ik dat.

Dit is wat ik wil. Gewoon een droom hoor. Maar het is wel waar ik voor sta.

donderdag 22 maart 2012

One response to 22/03/2012

  1. Sylvia says:

    Never say never ;)

Een reactie posten