Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











21/03/2012

Serieus. Het is dat ik het niet had gezien. Want anders.

Een meisje uit mijn klas heeft een vriendje. Zij is Turk. Hij is Armeen. Ben je er een beetje in thuis? Die twee kunnen dus "officieel" niet met elkaar. Maar oke. To the point.

Haar vriendje komt haar altijd ophalen met de pauze. Maar iedereen uit de klas wilde meteen verder met de les. Wat ik wel meekreeg was dat hij haar meesleurde. Een vriendin ging naar het toilet en kwam weer terug. Ze zei niets. Toen opeens gebeurde alles in een flits.

Het vriendje kwam het beste vriendinnetje van het meisje uit de klas plukken en gild: 'LOPEN!'. De vriendin die net naar het toilet was geweest vertelde dat het meisje daar zat te huilen. Overstuur was. Als ik het door had gehad en ik hoorde dat hij: 'LOPEN!' schreeuwde dan kon hij even "heel snel gaan lopen"!

Ookal ga ik niet echt met het meisje om, dat pik ik niet. Zo laat ik andere vrouwen niet door één of andere man behandelen. Ben je nou helemaal be-god-vere-domd?!

Trouwens, gisteren kwam het met mijn moeder en De man over een politieke partij. De FP. De Feministen Partij. Maar daarover later meer.

woensdag 21 maart 2012

Een reactie posten