Ik ben een kleine feminist, geef graag mijn ongezouten mening en deel hier ieder detail van mijn leven. Meer weten?











20/03/2012

Geachte meneer Holleerder,

Ten eerste wil ik u zeggen dat ik vind dat u ballen heeft. Maar dan ook wel grote. U verstopt zich voor niemand, u bent niet bang. Dat vind ik nou getuigen van lef.

Dit is geen lofzang want wat u heeft gedaan is niet goed te praten maar dat u nu kiest voor een vrij leven in plaats van u te verstoppen ergens in Zuid-Amerika of iets dergelijks. Ik houd daar wel van.

Shockeer de wereld maar. Niet met afpersing, moorden of ontvoering maar met die ballen. Die grote. Ik ben van mening: je kan beter een vrij leven leiden en wachten tot je wordt geliquideerd dan je verstoppen en wachten tot je wordt geliquideerd.

Met vriendelijke groet,

De kleine feminist

dinsdag 20 maart 2012

One response to 20/03/2012

  1. Anoniem says:

    helemaal meee eens
    living the goodlife

Een reactie posten